Wednesday, January 13, 2010

Jom Beli Buku

Today 12 Jan 2010 MPH ada bukak booth kat cni. Sempena apa tak sure lar but apa2 books yang dijual ada 10% discount.

As usual kene lar melawat gerai tersebut. I manage to find few books for us & the kids.


Scrabble - Crossword
Never buy this type of book before. Just nak try :)


4 books for cooking (Masakan Laut, Daging, Ikan & Ayam)<--InsyaAllah akan digunakan since before this all the cooking books that I bought menjadi hiasan almari semata-mata..nampak cam senang cara masakannyer. Leh try.
Antara resepinyer =
  1. Asam Pedas Bungkus
  2. Gulai ikan kering tumis darat
  3. Stew ayam
  4. Ayam goreng tomyam
  5. Siput sedut masak manis
  6. Sotong sumbat
  7. Daging gulai kawah dsbnyerrr

Cupcakes & Muffin <--- easy way how to cook muffin & cupcakes. Saja nak try. Buat kat umah asyik tak jadik jek sebelum nie :( hopefully this time ok. InsyaAllah
Lastly 366 Fairy Tales for the girls. Since there is 366 fairy tales in one books so I only have to buy 1 book for them. I think it is a great bargain for them.

2 comments:

Anonymous said...

Salam dearie,

Congrats coz both of us finally DARED to blog..hehe

Amani said...

thanks sis...
buat pun saje2 jek nie :)